kimopzweedsepretparkreis.reismee.nl

Twee dagen voor vertrek

En toen was het alweer 13 juni, en dat betekent dat we over twee dagen vertrekken naar Zweden! De tijd is voorbij gevlogen, als je 't mij vraagt. Het is echt héél snel gegaan. Vandaag tegen de avond vertrek ik samen met mijn ene reisgenoot naar onze reisgenoot in Apeldoorn, waar we vanavond en morgen verblijven. Samen gaan we vrijdag met de trein naar Schiphol. Dus de (voor)pret kan vanaf vandaag officieel beginnen!


Ik moet zeggen dat ik er ook wel echt aan toe ben om even weg te gaan. Een poos geleden trof mijn lichaam de klachten van een burn-out en dat heeft enkele maanden geduurd. Het gaat nu weer hartstikke goed met me en gisteren had ik zelfs een sollicitatie bij een nieuwe werkplek. En raad 'ns? Ja, ik ben aangenomen! Dus als het aan mij ligt mag het gevierd worden! De spullen zijn allemaal al ingepakt en ja, goed... Ik ben er klaar voor!

Ik neem mijn laptop niet mee naar Zweden, omdat dat gewoon onverantwoord is. Ik zal ook geen tijd hebben om deze reisblog bij te houden via de telefoon, dus wat ik ga doen... Ik neem een reisboekje mee en noteer daar per dag wat zinnen in, dinsdag 19 juni zal ik alles uitwerken op mijn laptop en dan komen die dag álle reisverhalen hier online, net als de fotoseries van de reis! Ik zal af en toe bereikbaar kunnen zijn via Social Media, maar ik denk ook niet dat dat vaak is. Ik ga vooral genieten van deze reis!

Ben je toch al benieuwd naar de kiekjes van de reis? Check dan vanaf vrijdag (t/m maandag) Instagram en gebruik de hashtag #TPZweden. Ik hoop dat je dinsdag mijn reisverhalen gaatlezen!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!