kimopzweedsepretparkreis.reismee.nl

Nawoord - Naar Zweden met Themepark.nl

Naar aanleiding van de Zwedenreis die door Themepark.nl is georganiseerd, wil ik ook nog even 't één en ander vertellen in mijn nawoord van mijn reisblog, namelijk hoe ik het vond gaan en dergelijke.

Wist ik veel wat me te wachten stond! Ja, er was een heel programma uitgewerkt en we wisten wel wat we ongeveer konden verwachten, maar hoe zouden sommige dingen in z'n werk gaan? Wat voor mensen hadden we in onze groep? Zou alles lukken met op tijd komen gezien de strakke planning? Wat zijn nou die extra's en verrassingen? Dat soort vragen stelde ik vaak in gedachten. Maar tegelijkertijd wist ik ook dat ik het maar op me af moest laten komen en maar zou zien hoe alles ging. En dat deed ik ook maar gewoon.

Ik wil iedereen laten weten dat de reis fantastisch geregeld was en dat ik enorm heb genoten. Ik ben iedereen dankbaar die dat mogelijk heeft kunnen maken. Maar bovenal ook:

*** Een groot applaus voor Themepark.nl voor het goede organiseren ervan!***

De fotoseries staan ook online en die kun je zien (per dag gesorteerd) onder het kopje "Foto's". Ik ben benieuwd wat je ervan vindt!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!