kimopzweedsepretparkreis.reismee.nl

Nog maar een maandje...

Nu komt het steeds dichterbij. Over een maandje is het al zover! En mij kennende? Ik wil het liefst nu al mijn rugtas inpakken. Anyway, ik heb er echt héél veel zin in!


Uiteraard zijn er weer enkele reis-updates geweest, dat ik denk van... Wauw! "Op 17 juni, na een paar ritjes op Wildfire, zijn we allemaal welkom in Gröna Lund. Van 20.00 tot 21.00 hebben we een ERT op Twister en Jetline. Dat is na parksluiting!" aldus Themepark. Zie hier van beide attracties de onrides: Twister (Gröna Lund) en Jetline (Gröna Lund). Geweldige achtbanen lijken me dat!

Ook voor 18 juni is er wel degelijk een reis-update, meldt Themepark: "Na 21.00 ben je vrij om te doen wat je wilt, maar op 18 juni verzamelen wij weer rond 9.00 uur in Gröna Lund waar we voor parkopening een historische rondleiding krijgen door het park. Nadat we alles hebben gehoord over de geschiedenis van dit park organiseren we een ERT van 10.00 tot 11.00 op Ikaros en Insane." En ook daarvan laat ik even een filmpje zien (omdat ik Insane al heb laten zien in mijn vorige bericht): Ikaros (Gröna Lund), waar je wel eventjes moet doorspoelen naar 1:10, omdat vanaf dan (iets van) de attractie pas in beeld komt.Al weet ik niet of ik daar wel in ga, in die Ikaros...

Behalve dat die updates bekend zijn gemaakt, is er ook iets anders veranderd, namelijk het volgende: hotel nr. 2 is veranderd. Dat is nu Quality Hotel The Box - Linköping geworden. Het ziet er allemaal goed uit, dus ik ben benieuwd!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!